Speciální projekty Fondu Sidus

27.04.2010 10:27

Prostředky na pomoc při léčbě vážně nemocných dětí

hvezdaNaše střední škola se prostřednictvím studentské rady zúčastnila projektu pro školy s cílem získat finanční prostředky na pomoc při léčbě vážně nemocných dětí v ČR. V rámci zmíněného projektu jsme na konto fondu Sidus přispěli částkou 600,- Kč. Dárcům děkujeme!

Soutěž o nejlepší prezentaci: Prezentiáda

22.04.2010 20:28

Mistrovství ČR středních škol v prezentačních dovednostech – Prezentiáda – je třetí projekt studentského občanského sdružení Student Cyber Games. Cílem organizátorů je spojit dva pojmy na první pohled nesourodé – škola a zábava. Nezapomínají však ani na hlavní cíl – rozvíjet rétorické schopnosti studentů. Zároveň soutěž dává školám možnost prezentovat se před odbornou porotou. Za SŠT AGC a.s. se zúčastní studenti 3. ročníku oboru Informační technologie: Martin Jagr, Lukáš Šuma a Jan Tůma. V nominačním kole, které proběhlo 19.4.2010 náš tým postoupil do kola krajského, které proběhne 29.4.2010 v Ústí n/L – na Gymnáziu Dr. Václava Šmejkala. 

Když už práci pochválil i Ing. Holomek, není co dodat! Snad jen, kluci jedni ušatý, staňte se borci i v jiných předmětech. Co na to Martine, Lukáši a Honzíku?

Kantýna na budově „C“ je v provozu.

19.04.2010 11:25

KantynaCDnešním dnem byla otevřena očekávaná kantýna na budově „C“. Kantýnu provozuje firma Osecká pekárna, nám známá z prodeje pečiva v „desetipatráku“. Otevírací doba byla stanovena na 7.30 hod. Všichni jsou srdečně zváni!

 


Vyhodnocení ankety ke kantýně

17.04.2010 11:10

V minulé anketě položená otázka: Má smysl zřizovat ve škole kantýnu?

Na podanou otázku odpovědělo kladně 137 čtenářů, záporně 55 čtenářů. Výsledek – kantýna se připravuje!

Autoevaulace školy – o co go?

16.04.2010 09:52

Autoevaulace – sebehodnocení, v našem případě školy. V rámci školních vzdělávacích programů je škola povinna realizovat jednou za určité období zmíněné hodnocení, které je pak podkladem ke zpracování strategického plánu rozvoje školy.  Jednou částí sebehodnocení školy je i reakce studentů na chod školy, co se jim líbí či naopak nelíbí. Názor byl zjišťován formou dotazníků ze kterých vyjímáme některé otázky týkající se dění ve škole a hlavně k nim potom nejčetnější odpovědi:

1. Co se ti ve škole nejvíce líbí ? /kladné stránky školy/

– velmi dobrý, vstřícný, trochu volnější přístup většiny učitelů 17
– velmi dobré vybavení učeben 8
– možnost chození na zahradu o velké přestávce, velká přestávka 5
– automaty na jídlo a pití 4
ostatní – dobrá přístupnost, délka přestávek atd. v četnosti 1 až 2

2. Co se ti naopak nelíbí? /záporné stránky školy/

– přechody mezi budovami 9
– chybějící jídelna, automaty na budově „B“ 6
– žádné či málo akcí, výlety atd. 5
– přístup některých učitelů 4
– přezouvání 4
ostatní – malá tělocvična, slabé vybavení, placení školného, hodně hodin od 7.00 hodin, pach na WC na „B“, kouření na zahradě v četnosti 2 až 3

3. Co ti dělalo při přechodu ze základní školy největší potíže?

– obavy z jiného přístupu, nových lidí, odlišných předmětů, nového prostředí 20
ostatní – vstávání, dojíždění, odborné předměty, matematika v četnosti 1 až 2

4. Kdo ti při překonávání těchto potíží nejvíce pomáhal?

– musel jsem si pomoci sám 15
– rodina, kamarádi, učitelé 15
– spolužáci 4

z učitelů jmenováni – 2x Ing.Nový, 1x Mgr.Snížková, 1x Ing.Holomek, 2x třídní učitelka

5. Co ve škole nejvíce postrádáš, co ti chybí?

– jídelna, kantýna 5
– odpočinková místnost /před vyučováním/ 5
– větší tělocvična, venkovní hřiště 5
– volný přístup na internet, WIFI 4
další – lepší vybavení, výlety, volný pohyb o hlavní přestávce – četnost 2 až 3

6. Jaký je tvůj největší školní problém?

– nemám problém 6
– matematika 6
– rozvrh, „O“ hodiny, celý týden od 7 hodin 4
– hygiena na WC /B/ 4
ostatní – vstávání, chození do školy, přezouvání, příprava na školu atd. četnost 1 až 3

7. Jak ti vyhovuje školní rozvrh?

– nevyhovuje „0“ hodina od 7.00 hodin 11
– nevyhovuje 10
– vyhovuje 10
– nevyhovují dlouhé bloky – 3 hodiny 9
– jeden týden máme hodně hodin předmětu, druhý týden jej nemáme vůbec 3
ostatní – časté změny, špatně udělaný rozvrh – četnost 1 až 2

8. Co by jsi doporučil ke zlepšení?

– vybavení učeben, dílen /2/, interieru /2/ 13
– školní výlety, různé pobyty atd. 6
– větší tělocvična , hřiště 6
– upravit rozvrh, zrušit „0“ hodiny 6
ostatní – hygiena na WC /3/, výkonnější počítače /2/, postavit jídelnu nebo zřídit kantýnu /2/, zřízení odpočinkové místnosti, studovny /2/, zřídit žákovskou radu /1/atd..